Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.10.2017 20:52 - Дупка
Автор: altar Категория: Поезия   
Прочетен: 409 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 03.10.2017 20:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Аз съм дупка в леглото.
Най-черното черно
е онази дупка в главата ми
Когато знам че няма да ми се обади
На дървената закачалка в хола е палтото ми
А котката е сгушена в лоното на душата ми
  И малко по малко замръзва  

Аз съм дупка във кухнята
На масата
С майка ми, с мъжа и и със брат ми 
Дупка от цигара от когато бях на четири
И баща ми ни биеше и заключваше
В терасата на първите ми и последни спомени

  Аз съм дупка.
Черна съм и толкоз.
Като забравената детска стая 
В панеления блок на петия етаж 
Където там сега е баба ми и чака
Последния откос
  На своята забравена, изтляла младост 

Аз съм дупка във един четвъртък
По семейному събрани
Разревани
Гадни
Черни
И издрани спомени от тоз четвъртък
Не ме свърташе
  От яд и страх 
От дупката на смъртните.  

Сега са само десет години по-късно и съм дупка
И е рано още
Да е толкоз мръсно във душата ми
Не е ли рано да усещам как краката ми 
пропадат
Как няма да живея още много
И да изпадам в себе си   

Аз съм дупка
Жалка
Малка
Като топлийчена глава, отпечатък от цигара, дупка от пирон, дамга
Самосъжалителна
И гнусна  

Аз съм дупка във леглото
Черна дупка, алчен черен край,
Изтляло слънце, самосъжалително дълбоко
И самотно в своя земен рай
Мислите ми са пред мене
Песента ми вече е изпята
Залезът е мойто време,
А животът - миг във тишината  





































 


Тагове:   слънце,   смърт,   дупка,   край,   болка,   самота,   черно,


Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: altar
Категория: Поезия
Прочетен: 23377
Постинги: 25
Коментари: 2
Гласове: 16
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031